ايستگاه عشق

slm dostaye aziz be veblage garme man khosh omadid omidvaram khosheton biad nazar yadeton nare

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

گفتم ميري؟

گفت اره

گفتم منم بيام؟

گفت جايي كه من ميرم جاي دونفره نه سه نفر

گفتم برميگردي؟

چيزي نگفت و لبخند زد

چشمانم پر شد و سرم را پايين انداختم

دستش را زير چونم برد و سرم را بالا اورد

گفت ميري؟

گفتم اره

گفت منم بيام؟

گفتم جايي كه من ميرم جاي يه نفره نه دونفر

گفت برميگردي؟

گفتم جايي كه من ميرم برگشتي نداره

اون رفت و منم رفتم حالا سال هاست كه اون برگشته و با اشك چشماش داره مزارمو ميشوره



نظرات شما عزیزان:

parmis
ساعت15:37---18 ارديبهشت 1392
حیووووونی گریه مکنمو الان ی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت14:46توسط kimiya | |